קרדיט: saa.ltd

מחפשים פתרון מיזוג חסכוני? רוצים לדעת מה כל כך מיוחד במערכת מיזוג אוויר vrf? כאן תמצאו את כל המידע הדרוש לכם לבחירת מערכת המיזוג הבאה שלכם. הטכנולוגיה החדישה בענף מיזוג האוויר הפכה את המזגן לחכם יותר, חסכוני וניתן להתאמה אישית. אם עד היום הכרנו רק מזגנים שכללו יחידה אחת חיצונית ויחידה אחת פנימית, מערכת מיזוג  vrf מאפשרת לנו לחבר מספר רב של יחידות פנימיות אל יחידה אחת חיצונית. מערכת vrf כוללת מנוע אחד חזק ששולט ומזרים אוויר קר/חם אל כמה יחידות, יש למערכת את היכולת להזרים אוויר בטמפרטורה שונה אל כל יחידה פנימית. מעוניינים בהתקנה של מערכת vrf? חברת ס.א.א היא המקום בו תוכלו להתייעץ עם יועץ מיזוג אוויר, להכיר את הטכנולוגיה החדישה ולתכנן מערכת מיזוג חסכונית ושקטה שתואמת את הצרכים שלכם.

איך מערכת מיזוג  vrf חוסכת לכם כסף?

הטכנולוגיה עליה מתבססת מערכת מיזוג  vrf מפעילה את המדחס אך ורק בהתאם לצורך של כל יחידה בזמן אמת. מיד כאשר הטמפרטורה בחדר מגיעה ליעד, המהירות של המדחס פוחתת למינימום הדרוש לשמירה על טמפרטורה יציבה. שימוש נכון במערכת מיזוג vrf חוסך עד 50% בצריכת החשמל. גם הוצאות התחזוקה של מזגני vrf נחשבות נמוכות יותר בהשוואה אל מערכות מיזוג אוויר אחרות.

למי זה מתאים?

מערכת מיזוג  vrfמיועדת בעיקר למתחמים גדולים אך ניתן להתקין אותה גם בחללים קטנים. יתרון משמעותי נוסף של מערכת vrf הוא הפעלה שקטה. על אף השינויים התכופים בפעילות של המדחס המערכת כולה פועלת בשקט מופתי. אם אתם רגישים לרעשים או זקוקים לסביבת עבודה שקטה תבחרו מערכת מיזוג  vrfבראש שקט. חיבור של מערכת המיזוג אל מערכת בית חכם או מערכת ניהול ובקרה אפשרי. יש למזגני vrf יכולת לתת מענה גם לאזורים שידועים באקלים בעייתי עם טמפרטורות גבוהות (עד 54 מעלות) או קור קיצוני (עד מינוס 20 מעלות).  יש אצלכם במבנה הגבלה על כמות היחידות החיצוניות שאפשר להתקין? מערכת vrf פותרת לכם את הבעיה. קיימת אופציה של מערכת מיני vrf עבור דירות ובתים פרטיים. רוצים לשמוע עוד על מערכת המיזוג החדשה שכולם מדברים עליה? הצוות המקצועי של ס.א.א זמין עבורכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here