קרדיט תמונה: FREEPIK

פרסום חרדי בדיגיטל הוא אפשרי בהחלט, בעיקר לנוכח הגידול של שימוש באמצעי המדיה הדיגיטלית, בקרב האוכלוסייה החרדית בימינו. חברות דיגיטל המתמחות בפרסום למגזר החרדי, יידעו לתת לכם מענה מדויק ואיכותי, אודות אפשרויות הפרסום הרלוונטיות במגזר זה.

אל תתפשרו, חפשו חברת פרסום איכותית המכירה היטב את פלח הפרסום החרדי, כדי שתוכלו לקבל אפשרויות פרסום אפקטיביות ורלוונטיות עבורכם, ובכך להרחיב את אפשרויות הפרסום הקיימות, גם לפלח המגזר החרדי.

לרוב משרד פרסום עם עובדים וצוות חרדי ייתן לכם את המענה המדויק לקבלת אפשרויות פרסום רחבות ומדויקות למגזר החרדי הייחודי במינו.

למגזר החרדי תצטרכו התאמות הייעודיות למגזר בהיבט הפרסומי, ולכן חשוב לעבוד עם חברת פרסום המכירה היטב את המגזר החרדי והמסורתי על כל היבטיו ולעומק, כדי להשיג את התוצאות הרצויות לפרסום איכותי וממוקד.

איפה נמצאים החרדים ברשת?

ניתן לחלק את אתרי הרשת שהחרדי נמנה על גולשיהם ל- 4 קבוצות עיקריות:

 קירוב – אתרים חרדיים העוסקים בקירוב רחוקים ודו-שיח בין דתיים לחילונים. הם היו הראשונים שפנו גם לקהל הדתי והחרדי. הבולטים שביניהם: ‘הידברות’; ‘אש התורה’; ‘חב”ד’; ‘שופר’ ועוד.

אתרים תורניים.

אקטואליה  – כזאת הנוגעת לציבור החרדי. מדורי צרכנות. מידע, כתבות ופורומים שונים. גם הפורומים נמצאים בהשגחה מתמדת על התכנים וסגנון הכתיבה, אם כי הצנזורה שם פחותה מזו הקיימת במדיה של עיתונים או במדורי החדשות באותו אתר.

אתרי חדשות ועדכונים. אלו אתרים המתעדכנים כל הזמן. יש בהם חדשות (בדרך כלל מסוננות, כמעט ולא נכנסים סיפורים אשר לא יכנסו לעיתונות הכתובה).

ישנם למעלה מעשרה אתרי חדשות פעילים. הבולטים שבהם: ‘בחדרי חרדים’; ‘לדעת’; ‘כיכר השבת’; ‘JDN’; ‘רוטר’ ועוד. ניתן למנות גם אתרים דתיים כגון: ‘סרוגים’; ‘כיפה’; ‘ערוץ מורשת’, ‘ערוץ שבע’ ועוד.

 תורני – אתרים המכילים שעורי תורה, דברי תורה, מאגרים תורניים, תהילים ועוד. הבולטים שביניהם: ‘שטייגען’; ‘תהילים’; ‘פורטל הדף היומי’; ‘ישיבה’; ‘ויקישיבה’ ועוד מאות אתרים אחרים.

 רכישות – אתרי קניה ובעיקר אתרי מכירה בבעלותם של חברות ועסקים של שומרי תורה ומצוות.

בכל אתרי האינטרנט החרדיים גולשים בעיקר חרדים, למרות שניתן למצוא במדיות אלה לא מעט חילונים שגולשים בהם.

 אם אתם מבקשים למצוא חברת פרסום איכותית לפרסום במגזר החרדי, נוכל להמליץ על חברת הפרסום גיל דיגיטל חרדי ודתי , על מנת לקבל את התוצאות הרצויות עבורכם לפרסום ממוקד ורלוונטי לאוכלוסייה החרדית.

מחפשים חברה מקצועית לפרסום במגר החרדי? צרו קשר עם  חברת גיל דיגיטל. משרד דיגיטל חרדי שעובד בשבילך!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here