קרדיט תמונה: Shutterstock

העובדה שמרבית המותגים בישראל לא פונים למגזר החרדי היא הפסד עצום – הן מצד המותגים והחברות, שמפסידות פוטנציאל עסקי ונתח שוק משמעותי, והן מצד הצרכן החרדי, שפשוט לא מודע לקיומם של אינספור מוצרים ושירותים שהיו יכולים לשמש אותו ולהועיל לו. בשנים האחרונות אנחנו רואים שינויים בהרגלי הצריכה בעולם כולו. הלקוחות דורשים יותר והכל ” כאן ועכשיו”. ממש כפי שתקציב הפרסום באינטרנט עלה בשנים האחרונות והוא כבר עומד על יותר מ – 50% מהעוגה התקציבית הכוללת גם הצריכה בכל המגזרים עוברת יותר ויותר לאון – ליין המהפכה לא פסחה כמובן גם על המגזר החרדי, שמשתמש יותר ויותר באינטרנט. המגזר החרדי יצא מזמן מגבולות העיתון המודפס והפשקוויילים בלוחות המודעות.  השינוי הגדול בצמיחה בעולם האינטרנט במגזר החרדי הוא תוצר של העלייה במספר המועסקים והסטודנטים החרדיים, יחד עם הקורונה שהפכה את השימוש באונליין מ"אפשרי" ל"הכרחי".

חברת הפרסום המושלמת עבורכם לפרסום במגזר החרדי!

בעקבות הגדלת המודעות לפרסום דיגיטלי גם במגזר החרדי, מתרחב מגוון האפשרויות של פרסום בקהילה זו. הפרסום בדיגיטל לחרדים  הוא אפשרי בהחלט, בעיקר לנוכח הגידול של שימוש באמצעי המדיה הדיגיטלית, בקרב האוכלוסייה החרדית בימינו. חברות דיגיטל המתמחות בפרסום למגזר החרדי, יידעו לתת לכם מענה מדויק ואיכותי, אודות אפשרויות הפרסום הרלוונטיות במגזר זה.

לרוב משרד פרסום עם עובדים וצוות חרדי ייתן לכם את המענה המדויק לקבלת אפשרויות פרסום רחבות ומדויקות למגזר החרדי הייחודי במינו. למגזר החרדי תצטרכו התאמות הייעודיות למגזר בהיבט הפרסומי, ולכן חשוב לעבוד עם חברת פרסום המכירה היטב את המגזר החרדי והמסורתי על כל היבטיו ולעומק, כדי להשיג את התוצאות הרצויות לפרסום איכותי וממוקד. חברת גיל דיגיטל תתן לכם פרסום אפקטיבי ויעיל, אשר ימשוך את תשומת הלב של הקהל החרדי הרלוונטי.

אל תחכו, צרו קשר כבר היום עם חברת גיל דיגיטל, לקבלת שירות יעיל ומקצועי עבורכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here