פייסבוק הנה הרשת החברתית המובילה והגדולה בעולם. זוהי רשת שבה רשומים מעל מיליארד משתמשים, וביניהם גם בעלי עסקים אשר מצאו בה שימוש יעיל במטרה לקדם את העסק שלהם. אך אחד הדברים המורכבים הוא להגדיל את מעגל האוהדים בדף העסקי ברשת חברתית גדולה, ולכן, ריכזנו עבורכם 3 טיפים לשדרג כל דף עסקי בפייסבוק.
הנראות של העמוד
אחד העניינים החשובים יותר אשר יכולים לעזור למשוך את תשומת לב הגולשים הוא העיצוב הוויזואלי של העמוד. כאשר העמוד נראה מושקע ומעוצב, הגולש מתעניין במה שיש לעמוד להציע, בדומה לחנות המציגה לראווה בגדים יפים ומעוצבים.
צרו עמוד פייסבוק הכולל צבעים בולטים שמשתלבים ביחד על מנת ליצור אפקט שלעמוד יש תוכן מעניין עבור הגולש.
פרסום עצמי בקבוצות בעלות קטגוריה זהה
ישנן מספר קבוצות בעלות קטגוריה משותפת, כאשר אחת השיטות היא לשתף את הדף העסקי שלכם בדפים הללו על מנת לקבל יותר חשיפה. שיתוף של התוכן בדפים אחרים מגדילים את הסיכוי שגולשים אחרים יראו את הדף העסקי ויתעניינו, ברוב המקרים זהו לא ספאם מכיוון שהפרסום של הקבוצה מיועד לקהל יעד ספציפי אשר נמצא באותם דפי קטגוריה.
סולמיות בפוסטים
הסימן-# הוא סימן שהפך לנפוץ בקרב כותבי הפוסטים בפייסבוק. הסיבה לכך היא שהסימן מקטלג את המילה, ויוצר חשיפה גדולה יותר כאשר מחפשים מילת מפתח מסוימת, לסימן קוראים "האש תאג".
על מנת להשתמש באופציה הזאת, נשים את הסולמית, ונכתוב את המילה שנרצה לקטלג ללא רווח בין השתיים. לדוגמה, #פייסבוק , או #אוהדים , זוהי דרך טובה לקבל חשיפה.
לפי נתונים סטטיסטיים, 1 מתוך 6 פוסטים מובילים בפייסבוק מכיל את סימן הסולמית.
פרסום ושיווק בפייסבוק באמצעות דף עסקי הוא כלי יעיל וקל לשימוש. בשל ריבוי בעלי העסקים המשתמשים בכלי זה, התחרות בפייסבוק הולכת וגוברת. עם זאת, היא יוצרת חשיפה מאוד גדולה לשירות שמציעים העסקים השונים, מכיוון שחברים רבים נחשפים לשירותים אלה. גם אתם תוכלו לנצל את הפייסבוק לטובתכם: השתמשו בחכמה ובזהירות בדרכים המוצגות לעיל, וכן הימנעו משליחת הודעות מיותרות (ספאם) לגולשים, כלי זה מביא את המשתמש לסיכון של סגירת העמוד העסקי ושל הפרופיל האישי.