קרדיט UNSLPLASH

כל בעל עסק מבין את החשיבות של שיווק ופרסום נכונים. כיום ניתן למצוא לא מעט ערוצי מדיה ופלטפורמות שונות הרלוונטיות עבור שיווק ומכיוון ששוק העסקים הוא שוק תחרותי, כל בעל עסק חייב לעשות עבודה טובה ולבחור את דרכי השיווק ואמצעי השיווק המדויקים לו, אשר יסייעו לו לבדל את עצמו ממתחריו ולהצליח לצבור כמה שיותר לקוחות מקהל היעד הפוטנציאלי של העסק. אם אתם תוהים באיזה מדיות כדאי לבחור עבור פרסום מוצלח כיום, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

המדיות המוצלחות ביותר עבור פרסום

מכיוון שאנו חיים בעידן שבו מרבית קהלי היעד של מרבית העסקים גולשים באינטרנט וכמובן, מחפשים מוצרים או נותני שירות בדרך זאת, הרי שעיקר השיווק והפרסום צריכים להתמקד כיום באינטרנט. הנה כמה מדיות שכדאי להשתמש בהן באינטרנט לצורך פרסום יעיל ואיכותי:

ראשית כל: עריכת וידיאו למיתוג- סרטוני וידיאו מהווים את הכלי השיווקי היעיל ביותר כיום. מרבית הגולשים כיום יבחרו לצפות בתוכן מבוסס וידיאו על פני כל תוכן מסוג אחר. תוכן זה יכול להעביר כל מסר בצורה קלה ונוחה יותר, הוא נגיש ומאפשר חיבור מידי של הצופה אליו. ניתן לערוך סרטוני וידיאו לערוץ יוטיוב, ניתן לערוך כאלה כסרטוני תדמית לאתר האינטרנט של העסק, ניתן לערוך סרטונים עבור הדפים העסקיים ברשתות החברתיות ועוד. כמובן שחשוב מאוד להיעזר באנשי מקצוע שמכירים היטב את התחום, חשוב שיהיו יצירתיים ויסייעו לכם להפיק את הסרטונים הללו בצורה נכונה.

עיצוב באנרים לרשתות החברתיות ולדפי נחיתה

מדיה נוספת שכדאי לבחור בה לצורך שיווק ופרסום עסקים היא עיצוב באנרים הן לדפי נחיתה והן לדפים העסקיים ברשתות החברתיות. מדובר למעשה תמונה או מודעה שהמטרה שלה במרבית המקרים תהיה לפרסם מוצר או שירות שאנו רוצים להציע.  באנרים לגוגל ניתן ליצור כיום בגדלים שונים ובאמצעותם לפרסם את העסק באתרים שונים ברחבי הרשת. ניתן למצוא סוגים שונים של באנרים לרבות מסוג סטטי עם תמונה ללא אנימציה, עם אנימציה וכן כזה שמכיל אנימציה מורכבת. אם יש לכם דף נחיתה, בכדי שהוא יהיה כמה שיותר אטרקטיבי על מנת שהוא יענה על המטרה שלו, כדאי מאוד לשלב בו גם באנר המעוצב באופן ייחודי. מעבר לכך ניתן לשלב אותו גם בדפים העסקיים שלכם ברשתות החברתיות. חשוב מאוד לבחור עבור עיצוב הבאנרים אנשי מקצוע המומחים בתחום זה, אשר יסייעו לכם לעצב כאלה שמושכים את העין, עם מסר ייחודי ומעוצבים בצורה המדויקת ביותר בהתאם למסר שהם אמורים לשדר, למטרות ולצרכים אשר עומדים על הפרק.

תוכן שיווקי ליצירת מעורבות

כיום כל מקדם אתרים שם דגש על תוכן לצורך קידום האתר באופן אורגני, כל אדם שמעוניין לקדם את הדף העסקי שלו שם דגש בין היתר בתוכן. מדובר על דבר חשוב מאוד לצורך יצירת מעורבות של העסק ולצורך שיווק איכותי שלו. לקוחות מחפשים ערך מוסף טרם הם בוחרים בבית העסק שיעניק להם את השירות המבוקש להם או לרכוש ממנו מוצר שהם זקוקים לו, הם רוצים להבין למה לבחור דווקא בו, מה הייחודיות שלו. מעבר לכך, ככל שיש יותר תוכן אודות העסק הלקוח הפוטנציאלי מרגיש יותר קרוב לעסק וכן הוא מרגיש שהוא יותר נגיש לו, כך שיהיה לו קל לבחור דווקא בו על פני אחרים. בכדי ליצור תוכן איכותי יש לבחור באנשי מקצוע שחיים את התחום זה ויודעים כיצד להפוך מילים לכלי שיווקי חזק מאוד עבור כל עסק באשר הוא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here