אנשים רבים המנסים לפרסם ולשווק את האתר שלהם בצורה הטובה ביותר מתלבטים איך לעשות זאת.
אז אחרי אינסוף מחקרים שנעשו בתחום השיווק הדיגיטלי, אין ספק כי בחירת מומחה לקידום אתרים המתמחה בקידום אורגני, קידום ממומן או שילוב של השניים היא הדרך הטובה ביותר להשיג תנועה ערה לאתר שלנו.
תנועה שבסופו של דבר תוביל להתעניינות גוברת מצד הגולשים שלנו וכמובן גם לעליה במכירות.
מומחה לקידום אתרים – איך לבחור אותו?
הדבר הראשון שאתם צריכים לשאול את עצמכם הוא מה התקציב שלכם עבור קידום בגוגל, שיווק ופרסום האתר שלכם?
הסיבה לכך היא שבדרך כלל חברות גדולות למשל לא יסתפקו רק בקידום אורגני או רק בקידום ממומן, אלא ירצו לפעול בכל מיני פלטפורמות דיגיטליות במקביל ואז יצטרכו לחפש או חברה שמתמחה בקידום אתרים אבל גם בשיווק דיגיטלי ברשתות חברתיות ואפילו מיתוג של ממש או בפרילנסר שפשוט יודע לעשות את הכול ומעניק את כל השירותים תחת קורת גג אחת.
איך עסקים קטנים בוחרים אפיק שיווקי?
לעומת זאת, עסקים קטנים הנמצאים בתחילת דרכם, לרוב יבחרו ערוץ שיווקי אחד או שניים ואז יצטרכו לנווט לבעל מקצוע או חברה שיודעים לתת מענה לאותן פלטפורמות באופן ספציפי.
לאחר שהבנתם מה התקציב השיווקי שלכם ובאילו ערוצים אתם רוצים לפעול, עליכם לאתר מומחה לקידום אתרים על פי הניסיון ורמת המקצועיות שלו.
מה זה אומר? זה אומר שכאן נכנס התפקיד שלכם לבדוק תוצאות בשטח.
לצורך הדוגמא אם תחפשו בגוגל: מומחה לקידום אתרים, תוצאות החיפוש בעמוד הראשון מוכיחות כי אותו מקדם בהכרח יודע את העבודה משום שהוא נמצא במקומות הראשונים בגוגל וזה אומר הכול.
דבר נוסף ששווה לכם לבדוק הוא ההתמחות של אותו מקדם.
אם למשל יש לכם חנות דיגיטלית, אז כדאי לפנות דווקא למקדם שזו המומחיות שלו.