Fiverr תערוך את הופעת הבכורה שלה על במת הפרסום העולמית הגדולה ביותר – גמר הסופרבול LV שיתקיים ב – 7 לפברואר 2021
ניו יורק, ניו יורק, 12 לינואר, 2021 – Fiverr (NYSE:FVRR), החברה המשנה את הדרך בה העולם עובד יחד, מודיעה היום כי תציג את הפרסומת הראשונה שלה במהלך משחק הסופרבול LV שיתקיים ב- 7 בפברואר, 2021. הודעה זו מגיעה בעקבות שנה בה עסקים עמדו למבחן ונדרשו להסתגל למציאות חדשה, בשנה זאת Fiverr היוותה עבור רבים מהם משאב חשוב בניווט דרכם החדשה. הפרסומת תהווה התפתחות של קמפיין החברה "It Starts Here" שהושק לאחרונה ועלה לאוויר בספטמבר 2020, והתמקד בעסקים קטנים ובינוניים שעברו טרנספורמציה דיגיטלית בסיוע של פרילנסרים ב- Fiverr.
המטרה של Fiverr היא ליצור הזדמנויות שוות לכולם לבנות עסקים, מותגים, או חלומות, שנת 2020 היתה שנת מפנה בה עסקים, נדרשו להיות זריזים וגמישים ולאמץ הזדמנויות ושיטות עבודה חדשות. Fiverr הפכה למשאב קריטי עבור חברות בתקופה זו ותשדיר הסופרבול יציג את הנרטיב הזה.
הנוכחות השיווקית באחד מאירועי הספורט הגדולים בעולם מגיעה לאחר מספר ציוני דרך של החברה, הכוללים הנפקה מוצלחת בבורסת ניו יורק, מהלך מיתוג מחדש, השקעה בפרסום גלובלי של מגוון תשדירי טלוויזיה והשקת מגוון יוזמות טכנולוגיות מתקדמות. התשדיר של Fiverr בסופרבול צפוי להיות משודר ברבע השלישי של המשחק ועתיד להיות מפורסם במגוון ערוצי שיווק במהלך השנה.
גלי ארנון, סמנכ"לית השיווק, Fiverr: "מבחינה שיווקית ופרסומית אין במה ראויה יותר מהסופרבול. אנו מאמינים שזוהי הזדמנות אדירה עבורנו להציג לעולם את Fiverr בדרך ייחודית ויצירתית. התשדיר יציג את הדרך בה Fiverr תומכת בעסקים ברחבי העולם ואנחנו נרגשים להציג לצופים את הפרסומת שיצרנו".
אודות Fiverr
Fiverr שמה לעצמה מטרה לשנות את הדרך בה העולם עובד יחד. מעל לעשור Fiverr עומדת בחזית עתיד עולם העבודה ומחברת בין עסקים בכל הגדלים לבין פרילנסרים מיומנים המציעים שירותים דיגיטליים במעל ל- 500 קטגוריות ושמונה ורטיקליים ביניהם עיצוב גרפי, שיווק דיגיטלי, תכנות, וידאו, אנימציה ועוד. בשניים עשר החודשים שהסתיימו ב- 30 לספטמבר 2020, מעל ל- 3 מיליון לקוחות רכשו באמצעות הפלטפורמה מגוון רחב של שירותים מפרילנסרים ביותר מ- 160 מדינות ברחבי העולם. אנו מזמינים אתכם להיות חלק מעתיד העבודה ולבקר אותנו ב – Fiverr.com; בלוג ; פייסבוק ; טוויטר ; אינסטגרם